Ce este Dragostea?

Ce este dragostea? Sunt un romantic la inima. Şi totuşi, diferenţa dintre "cunoaşterea intelectuală" şi "cunoaştere experiential,," a fost întotdeauna ma intrigat, deoarece cred că cunoaşterii joacă, de asemenea, rolul său în dragoste. Citind o carte despre joc flaut, sau chiar de învăţare pentru a citi muzica este "intelectual". De instruire care merge în a face muzică de pe un instrument este "experienţială." Deci, ce are asta de-a face cu "dragoste?"

Ea mi-a luat o viaţă întreagă pentru a realiza un adevăr simplu: "dragostea este acceptare." Am cunoscut de ani de zile că a iubi pe cineva este de a lua acea persoană ca el sau ea este, fără condiţii. Dar aceasta este doar un "intelectual" înţelegere. "Dragostea este de acceptare" este un concept experimental şi ia de formare atât de mult şi de a exercita, pe care le simţiţi uneori bratele si picioarele sunt pe cale să cadă de la epuizare. Dar de ce ar trebui să fi asta? Poate că se datorează faptului că, în scopul de a accepta o altă persoană, trebuie să învăţ mai întâi cum a satisface nevoile mele proprii. În acest fel am devenit recunoscător pentru, mai degrabă decât să ia pentru a acordat unei persoane de ajutor, companie şi amabilităţi. Cea mai grea lupta pentru mine, şi aceasta este una în curs de desfăşurare, este de a învăţa să aibă grijă de mine. Dar eu consider ca aceasta să fie merită efortul, deoarece ceea ce a mai rămas peste, atunci când nu mai sunt în nevoie de alţi oameni fac sau fiind astfel şi-astfel, este esenţa pură a iubirii.

Comments